فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

نحوه محاسبه ظرفیت باتری UPS

ظرفیت یک باتری UPS که می تواند جریان 5 آمپر را به مدت 20 ساعت قبل از رسیدن ولتاژ به 2.4 ولت (در هر سلول) تامین کند ، 100 آمپر ساعت نامیده می شود. از نظر تئوری ، این باتری باید جریان 1 آمپر را برای 100 ساعت و جریان 100 آمپر را به مدت 1 ساعت تامین کند. اما در عمل ، زمان تخلیه واقعی تخلیه باتری (زمان تخلیه UPS) یک باتری تابعی از نسبت ظرفیت باتری به جریان خروجی دستگاه UPS است ، بنابراین ظرفیت اسمی با زمان موجود به آن ظرفیت (معمولاً 10 ساعت) ، 20 ساعت و در برخی موارد 5 ساعت) روی باتری حک شده است.

به عنوان مثال ، در این حالت ، در باتری 100 آمپر با زمان تخلیه 10 ساعت ، می توانید جریان 10 آمپر را برای 10 ساعت یا 5 آمپر را به مدت 20 ساعت داشته باشید. یعنی حاصل ضرب زمان برق رسانی در آمپر دستگاه ثابت است و شما با انتخاب و تعیین حداکثر جریان خروجی از دستگاه که از مجموع جریان دستگاه های الکتریکی بدست می آید ، به زمان واقعی برق رسانی می رسید.

البته ، اگر از روش power-to-total استفاده می کنید ، باید 20٪ از زمان را برای آخرین نوار کسر کنید. به طور متوسط ​​، باتری هایی با میزان تخلیه 10 ساعت زیر یک ساعت تخلیه تنها می توانند 55 تا 62 درصد از ظرفیت نامی خود را تأمین کنند ، یعنی 55 آمپر تا 62 آمپر برای باتری 100 آمپر ساعت ، این مقدار برای باتری ها با فاصله زمانی 20 ساعت بین 50 تا 57 درصد متغیر است.

در باتری UPS با نرخ بالا ، با تخلیه باتری در یک ساعت ، 65 تا 70 درصد از ظرفیت اسمی باتری به دست می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.