فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

مزایا و معایب دوربین های مدار بسته Turbo HD

دوربین های مداربسته Turbo HD دارای ویژگی هایی هستند که به خودی خود ضرر محسوب نمی شوند ، اما در مقایسه با دوربین های تحت شبکه ، این امر را می توان به عنوان یک نقطه ضعف یا مزیت در نظر گرفت.

 مزایای دوربین مداربسته Turbo HD یا آنالوگ

 خرید یک سیستم نظارت تصویری Turbo HD یک سوم هزینه کل سیستم شبکه را برای خریدار به همراه دارد. این تفاوت هزینه از عدم وجود پردازنده اختصاصی در هر دوربین در سیستم Turbo HD ناشی می شود.

این دوربین ها نسل پیشرفته تری از دوربین های آنالوگ را نشان می دهند که کیفیت بسیار بهتری نسبت به این دوربین ها دارند.

به طور کلی راه اندازی و نصب سیستم های Turbo HD بسیار آسان تر از سیستم های شبکه ای است و برای راه اندازی این دوربین ها نیازی به پیکربندی شبکه نیست.

برای استفاده از ویژگی 265+ ، نیازی به دوربین ها برای داشتن این ویژگی ندارید و داشتن این ویژگی در دستگاه DVR برای این سیستم ها کافی است.

معایب دوربین مداربسته Turbo HD

 فقدان پردازنده های اختصاصی در دوربین های توربو HD یا آنالوگ باعث می شود این دوربین کمی پایین تر از دوربین های شبکه باشد.

برخلاف برخی از دوربین های شبکه ، هیچ یک از این دوربین ها نمی توانند تصاویر را جداگانه در کارت حافظه خود دوربین ذخیره کنند.

دوربین های Turbo HD نیاز به اتصال جداگانه هر دوربین به دستگاه دارند و امکان استفاده از یک کابل برای چندین دوربین وجود ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.