فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

مزایای سپتیک تانک های پلی اتیلن چیست؟

سپتیک تانک پلی اتیلن در مقایسه با سپتیک تانک های بتنی از نظر کاربرد و کارایی ، دارای مزایای زیادی است که می توان به موارد زیر نام برد: نصب ساده و اجرای سریع ، عمر طولانی ، قابلیت تعمیر و بازرسی پس از نصب و اجرا مقاوم در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل ، مقاومت بالا در برابر مواد خورنده اسیدی و قلیایی و میکروارگانیسم های موجود. قابلیت تحمل بارهای ترافیکی و انعطاف پذیری بالا. دارای 1 تا 90 متر مکعب است.

کارشناسان با توجه به شرایط محیطی پروژه و بررسی وجود بارهای ترافیکی و میزان بار ، سپتیک تانک پلی اتیلن و مخزن را طراحی و نوع افقی و عمودی را با استحکام مناسب تعیین می کنند. در صورت وجود ترافیک در مخزن پلی اتیلن ، لازم است از یک اسلب بتنی استفاده شود.

در مورد مراحل نصب سپتیک تانک ها ، مخازن و چربی گیرهای پلی اتیلن ، به منظور عملکرد صحیح و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل فنی ثانویه ، رعایت استانداردهای نصب الزامی است. برای رفاه حال مشتریان ، شرکت آذرآوند دستورالعمل کامل و جامعی برای نصب انواع لوله های پلی اتیلن دو جداره ، لوله های آبرسانی مخزن پلی اتیلن و چربی گیر پلی اتیلن تهیه کرده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. دستورالعمل نصب سپتیک تانک ها و تانک های پلی اتیلن بر اساس استانداردهای بین المللی و ملی و تجربیات فنی شرکت آذرآوند در طول 24 سال فعالیت و اجرای پروژه های مختلف می باشد.

می توان به محصولات پلی اتیلنی که پیش تصفیه فیزیکی برای کاهش بار آلودگی فاضلاب انجام می دهند ، اشاره کرد. این یک مخزن ته نشینی ساده است که دیوار داخلی سپتیک تانک را به دو قسمت تقسیم می کند. شرکت آذرآوند با بهره گیری از توان بهترین متخصصان و مهندسان خود در شمال غرب کشور و شهر تبریز ، بسته به درخواست یک سپتیک تانک پلی اتیلنی و مخزن پلی اتیلن و چربی گیر در ظرفیت 1 تا 60 متر مکعب تولید کرده است. مشتریان آن فاضلاب به صورت مکانیکی با فرآیندهای اساسی تصفیه فاضلاب که شامل ته نشینی و شناورسازی ساده است تصفیه می شود و لجن رسوبی ته مخزن توسط باکتری های بی هوازی تجزیه می شود که عملاً حجم لجن و پساب را کاهش می دهد.

طوری طراحی شده است که فاضلاب ورودی تقریباً یک تا سه روز در آن بماند. در این مدت مواد جامد معلق سنگین به ته مخزن رسوب کرده و لجن تولید می شود. لجن حاوی میکروارگانیسم های مفیدی است که از فاضلاب ورودی تغذیه می کنند تا فاضلاب را تصفیه کنند. مواد جامد معلق فاضلاب ، شامل روغن و چربی ، به تدریج به صورت کف غلیظ بر روی سطح مایع شناور می شوند. هنگام ورود فاضلاب ، همان مقدار پساب از لوله خروجی نصب شده در سپتیک تانک تخلیه می شود. با توجه به این امر ، لازم است لجن را هر 2 تا 4 سال با در نظر گرفتن زمان اقامت اولیه تخلیه کنید. البته رعایت اصول بهداشتی در این زمینه به دلیل وجود باکتری های بیماری زا قابل توجه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.