فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

دوربین مداربسته توربو اچ دی و نحوه عملکرد آن

دوربین های مداربسته Turbo HD دوربین هایی با سیگنال مارک TVI Hikvision هستند. همه این دوربین ها با این سیگنال تصاویر را به DVR ارسال می کنند. دوربین های Turbo HD توانایی پردازش تصویر به تنهایی را ندارند و قطعا برای ضبط و نمایش تصویر به ضبط دیجیتال یا DVR نیاز دارند. در واقع این دوربین ها همان دوربین های سری آنالوگ قدیمی هستند که توسط High Vision با کیفیت بسیار بالا تولید و به فروش رسید.

 نحوه عملکرد سیستم نظارت تصویری Turbo HD

 سیستم های نظارت تصویری Turbo HD به گونه ای کار می کنند که تصاویر برای اولین بار در دوربین قابل مشاهده هستند. این تصاویر از طریق کابل کواکسیال یا کابل آنتن و از طریق کانکتور NC به DVR منتقل شده و در دستگاه DVR پردازش می شوند. این تصاویر را می توان در DVR به صورت زنده و پخش تصاویر قبلی استفاده کرد.

این سیستم ها به DVR نیاز دارند تا هماهنگی لازم را با دوربین ها داشته باشد و بتواند تصاویر این دوربین ها را ضبط کند. به عنوان مثال ، اگر قصد استفاده از دوربین های 5 مگاپیکسلی را دارید ، دستگاه DVR شما باید بتواند تصاویر 5 مگاپیکسلی را ضبط کند.

انرژی این دوربین ها نیز از طریق کابل های برق و همان کابل های کواکسیال به دوربین ها منتقل می شود که در کنار آنها تعدادی کابل برق وجود دارد و انرژی مورد نیاز هر دوربین تامین می شود (به این کابل ها کابل های ترکیبی گفته می شود). بودن)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.