فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی را به موسسه دنیای زبان بدهیم؟

در دنیای امروز، شما برای عبور از مسیر موفقیت، باید بتوانید با سایر کشورها ارتباط برقرار کنید. مهم ترین ابزار برای ایجاد این ارتباط، زبان انگلیسی است. شما، برای موفقیت در کار، تحصیلات و به طور کلی، تعامل با مردم سایر کشورها، به یادگیری زبان انگلیسی، نیاز مبرمی خواهید داشت.

همان طور که اطلاع دارید، یادگیری زبان انگلیسی، یک پروسه زمان بر است. اما باتوجه به مشغه بسیار زیاد افراد، آیا گمان میکنید که تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مدت کوتاه، به عنوان مثال در 50 روز، و درمنزل امکان پذیر باشد؟

پاسخ دادن به این سؤال کار دشواری نیست. برای تعیین پاسخی مناسب ،شما باید مراحلی که در ادامه به آن­ها اشاره خواهم کرد را طی کنید.

1) تعیین سطح فعلی، اولین قدم در آموزش زبان انگلیسی

اولین مرحله یادگیری زبان، تعیین سطح فعلی­تان است. این کار باعث میشود تا مسیری که در پیش دارید را مشخص کنید و دچار سردرگمی نشوید. برای تعیین سطح زبانتان، میتوانید از اساتید زبان انگلیسی، سایت­های تعیین سطح، کتاب­ها و مقالات مختلف کمک بگیرید. اگر هم سابقه یادگیری زبان را درکارنامه خود دارید، شاید خودتان هم بتوانید سطح زبانتان را ارزیابی کنید.

2) تعیین هدف، مهم­ترین قدم در آموزش زبان

قدم دومدر یادگیری زبان،تعیین هدف و دلایلی هست که شما را مجاب به یادگیری زبان انگلیسی کرده است. مهم­ترین نکته در زبان انگلیسی، تعیین مکان فعلی و مقصد نهایی است. توجه به این نکته، باعث میشود تا شما مسافت بین مبدا و مقصد خود را تخمین بزنید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا زمان تقریبی گذراندن این مسافت را نیز محاسبه کنید.

 

به عنوان مثال، اگر شما در سطح مبتدی قرار دارید و میخواهید در یک آزمون بین­المللی موفق شوید، قطعا نمیتوانید در 50 روز به هدف خود دست یابید. نکته مثبت دیگر این اقدام، حذف نکاتی است که، توجه به آن ها، هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. در واقع این کار با تعیین یک چارچوب کلی، برجستگی­های زبان انگلیسی را برایتان مشخص خواهد کرد.

 

به عنوان مثال، اگر هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی، مهاجرت کاری است، شما نیازی به یادگیری روش های نگارش یک مقاله ISI، یادگیری لغات و گرامر های تخصصی و بسیاری از موارد تخصصی دیگر نخواهید داشت و در عوض باید ذهن و زمان خود را صرف speaking و listening کنید و دایره لغات عمومی خود را بهبود ببخشید.

 

در این مورد، نقش فیلم و سریال دیدن و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم کشور مقصد هم میتواند در برنامه­ریزی شما جایگاه برجسته­ای را به خود اختصاص دهد.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و در ۵۰ روز

3) مناسب ­ترین منابع آموزشی زبان

مناسب­ترین ابزار، آن است که پیمودن مسیر یادگیری زبان را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت، امکان پذیر سازد. ابزاری با بیشترین بازده، متناسب با مکان فعلی شما و مقصد نهایی­تان. مهم­ترین ابزار برای یادگیری زبان انگلیسی، دیکشنری است. شما باید دیکشنری متناسب با سطح فعلی خود تهیه کنید و تا جایی که امکان پذیر است زمان خود را صرف زیر و رو کردن آن کنید.

 

دیکشنری­های لانگمن، آکسفورد و کمبریج، برای سطح مبتدی و متوسط، و دیکشنری های Webster و Heritage ، برای سطح پیشرفته، کاملا ایده­آل هستند.از ابزارهای دیگر که باتوجه به هدفتان میتوانید از آن­ها استفاده کنید میتوان پارتنر هم سطح یا در سطحی بالاتر، فیلم و سریال، موسیقی، کتاب­های آموزشی، روزنامه­ها و مجلات انگلیسی، نرم افزارها، برنامه­های تلویزیونی، اخبار، رمان انگلیسی و... را نام برد.

 

به طور کلی اگر مشتاق به یادگیری زبان انگلیسی هستید باید علاوه بر کسب دانش و اطلاعات، ضمیر ناخودآگاهتان را نیز متمرکز بر یادگیری زبان انگلیسی کنید. به عبارت دیگر، باید هرکاری که یک فرد native انجام میدهد را، شما نیز انجام دهید تا دانش زبان انگلیسی، به طور اتوماتیک و ذاتی در ذهن شما پرورش یابد. از آنجایی که بحث منابع، بسیار حساس و گسترده است، در آینده، مقاله­ی جداگانه­ای را، تحت عنوان "معرفی برترین منابع آموزشی زبان انگلیسی برای سطوح مختلف"، ارائه خواهیم کرد.

4) برنامه ­ریزی

حال که شما مبدا و مقصد خود را مشخص کرده­اید و ابزار لازم برای یادگیری زبان انگلیسی را نیز در اختیار دارید، باید با توجه به زمانی که در اختیار دارید،برنامه­ریزی کنید. در برنامه­ریزی، شما، باید تمام جوانب را درنظر گرفته و اجازه ندهید یادگیری زبان برایتان کسل­کننده شود. از طرفی هم نباید به جنبه­های فان یادگیری زبان، بیش از حد زمان بدهید.

 

اگر قصد شرکت در آزمون­های بین­المللی زبان را دارید،میتوانید تمام چهار مهارت اصلی زبان را در یک روز و یا listening  و  speaking  را باهم و  reading و writing  را در روزی دیگر تمرین کنید. اگر قصدتان از یادگیری زبان، مهاجرت کاری بود، باید زمان بیشتری را صرف دیدن فیلم و سریال، مطالعه کتاب های رمان و داستان، مشاهده اخبار و مستند و ... کنید و زمان کمتری را صرف مطالعه کتاب های تخصصی و گرامری کنید. همانند تعیین منابع مناسب، برنامه ریزی شما نیز باید مطابق با برنامه ریزی یک فرد native باشد.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و در ۵۰ روز

نکته نهایی در مورد یادگیری زبان انگلیسی در منزل

به شخصه معتقدم، یادگیری زبان انگلیسی در منزل، نسبت به یادگیری آن در آموزشگاه ها، موثر­تر است. درواقع هردو مورد یادگیری زبان در آموزشگاه و در منزل، نکات مثبت و منفی بسیاری دارند که در نهایت من نکات مثبت یادگیری زبان در منزل را بیشتر میپسندم.

درواقع، با توجه به متفاوت بودن سطح فعلی و مقصد نهایی هر دانش آموز، آموزشگاه مجبور است تا یک نوع برنامه و یک نوع منبع را برای همه دانش ­آموزان در نظر بگیرد. در این مورد شما با جریان کلاس پیشرفت خواهید کرد، اما این پیشرفت شما کاملا زمان برخواهد بود.

همچنین، اگر شما برای دستیابی به هدفی خاص، به یادگیری زبان پرداخته­اید ، باید تا چندین برابر بر تلاش خود بیافزاییدتا به هدف خود دست یابید. درصورتی که در منزل، شما باتوجه به نکاتی که در ابتدا به آن­ها اشاره کردم و استفاده از یک استاد باتجربه، باسرعت و دقت بیشتری میتوانید پیشرفت کنید.

دریادگیری زبان در منزل، اگر سطح زبانتان پیشرفته نیست، مهم ترین نکته، استفاده از یک استاد مجرب و کارکشته است. اگر شما در سطحی نیستید که بتوانید سطح فعلی زبانتان را تخمین بزنید، منابع متناسب با مقصد خود را مشخص کنید، برنامه­ریزی صحیحی برای خود داشته باشید و در نهایت با استفاده از مناسب­ترین روش­ها به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید، باید به سراغ یک استاد درجه یک بروید. استادی که با منابع گوناگون و روش­های مختلف یادگیری زبان، کاملا آشنا باشد.

سخن آخر

درنهایت به یاد داشته باشید که یادگیری زبان انگلیسی برای هرکسی، در زمان و مکان خاص خود، امکان پذیر است. شرط این کار، استفاده عاقلانه و عادلانه از اطلاعات خود و یا افرادی است که سال­ها در این مسیرفعالیت داشته و از تجربه کافی در آموزش زبان انگلیسی برخوردار هستند.

 

پیشنهاد نویسنده این مقاله تماس با مشاورین موسسه دنیای زبان می باشد زیرا این موسسه با بیش از 23 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی،آلمانی، ترکی استانبولی،فرانسه، عربی، روسی، سوئدی، اسپانیایی، ایتالیایی، هلندی، هندی، چینی و سایر زبان ها به صورت تضمینی در منزل، محل کار و حتی آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

همه چیز درباره ساخت سوله برای سالن ورزشی

در این مطلب قصد داریم در مورد ساخت سوله برای سالن ورزشی با کمترین هزینه صحبت کنیم. امروزه به جای ساخت ساختمانهای بتی و بزرگی که هزینه زیادی در بر دارند، میتوان از سازه های فلزی یا سوله در موارد مختلف با کاربریهای متفاوت استفاده کرد. سالن ورزشی هم یکی دیگر از کاربری های متفاوت این سازه های فلزی میباشد.

توضیحی در مورد سوله

همانطور که میدانید سوله سازه ای از جنس فلز بوده که سقف آن شیبدار است. ساخت چنین سازه ای باید منطبق بر محاسبات فنی خاصی انجام شود.

موارد کاربرد سوله چیست و چرا از این سازه های فلزی استفاده میشود؟

از موارد کاربری سوله میتوان به کارخانه ها، دامداریها، مرغداریها، انبارها، آشیانه هواپیما، فروشگاهها و سالنهای ورزشی اشاره کرد.

برای ساخت سوله مهمترین مرحله اولیه، تعیین ابعاد آن است. اینکه به شیوه ای مقرون بصرفه سوله ای طراحی و ساخته شود اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین تعیین ابعاد سوله باید بصورت کاملا دقیق انجام شود. اینکه قرار است سوله چه نوع کاربری داشته باشد میتواند در تعیین ابعاد آن کمک کننده باشد.

از آنجایی که ارتفاع سوله و دهانه آن تعیین کننده میزان آهن مصرفی برای ساخت اسکلت سوله هستند، تعیین ارتفاع سازه فلزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شما با مطالعه در زمینه انواع سوله ها و نحوه ساخت آنها و همچنین ویژگیهایی که هر کدام دارند میتوانید دید بهتری نسبت به این سازه ها پیدا کنید. امروزه ساخت ساختمانهای بتنی بزرگ کار مقرون بصرفه ای نیست. این سازه ها میتوانند جایگزین خوبی برای چنین ساختمانهای پرهزینه ای باشند. اما زمانی میتوانید یک سازه خوب و مقرون بصرفه داشته باشید که کار طراحی و ساخت سوله را به شرکت سازنده مجربی بسپارید. دارا بودن تیم طراحی و ساخت قوی و با تجربه یکی از نکات مهمی است که در انتخاب شرکت سازنده سوله باید به آن توجه کنید.

حتما باید توجه داشته باشید که شرکت مورد نظر شما تاکنون چه کارهای موفقی انجام داده است و سوله های ساخته شده توسط متخصصان آن از کیفیت طراحی و ساخت لازم برخوردار هستند یا خیر.

اگر شرکت طراح و سازنده سوله به جای طراحی سازه فلزی از روش کپی برداری استفاده کند قطعا ضرر زیادی به کارفرما وارد خواهد کرد. افراد متخصص و خبره زیادی توسط شرکت سازنده سوله به کار گرفته میشوند تا سوله ای بی عیب و نقص طراحی شده و عملیات ساخت آن مطابق با طراحی و محاسبات انجام شده بدرستی انجام شود.

شرکت بیستون سازه آذران یکی از شرکتهای طراح و سازنده سوله است که میتوانید با سفارش سوله مورد نظر خود به متخصصان این شرکت بدرستی مراحل طراحی و ساخت آن را طی کنید.

دلیل استفاده از سوله برای ساخت سالن ورزشی

امروزه با بالا رفتن هزینه های ساخت و ساز ، استفاده از سوله برای سالنهای ورزشی بسیار بصرفه تر است. البته برای ساخت سوله حتما باید به شرکتهای متخصص در این زمینه مراجعه کنید. اما سازه های فلزی انواع مختلفی دارند که به دلیل بالاتر بودن دهانه سوله های ورزشی از ۲۰ متر، از سوله سبک خرپایی یا سوله سبک و ارزان برای ساخت آن استفاده میشود.

چه نوع سوله ای برای ساخت سالن ورزشی مناسب است؟

سوله سبک خرپایی بهترین انتخاب برای ساخت سوله ورزشی است. استفاده از سوله سبک خرپایی در چنین حالتی، بسیار مقرون بصرفه خواهد بود و روشی ارزان نسبت به سایر موارد محسوب میشود.

دلیل آن هم این است که ساخت سوله های سبک نسبت به سوله های سنگین تیرورقی هزینه کمتری را در بر دارند. شرکت سازنده سوله باید قادر به کاهش وزن سوله های ورزشی با کمک متدهای خاص سبک سازی باشد.

از آنجایی که سوله های سبک خرپایی دارای قابلیتها و مزایای مختلفی هستند، اکثرا برای ساخت سوله های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرند. سوله های ورزشی ساخته شده به روش خرپایی دارای مقاومت و استحکام بالایی میباشند به طوری که میتواند برای ورزشهایی از جمله بدنسازی و شنا هم مورد استفاده قرار گیرند.

ویژگیهای سوله سبک خرپایی

  • سوله ساخته شده به سبک خرپایی دارای وزن سبکتری میباشد.
  • اشکال هندسی موجود در این سازه باعث معماری زیبای آن خواهد شد.
  • ساخت سوله ورزشی با روش خرپایی هزینه کمتری در بر خواهد داشت.
  • مطابق با نظر کارفرما، نوع ظاهری سازه قابلیت انتخاب دارد بدون آنکه در اجرای سالن ورزشی محدودیت ظاهری به وجود بیاید.
  • با توجه به اینکه ستون میانی در ساخت سوله ورزشی وجود ندارد، میتوان دهانه بزرگی برای آن در نظر گرفت.
  • این سازه ها در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله، بار برف و باد دارای ساختاری مقاوم میباشند.

ویژگیهای سوله های ورزشی

سوله های سالن ورزشی، بصورت معمول دارای سقفی شیب دار بوده و سیستم تهویه هوای آن از اهمیت بالایی برخوردار است. مصالح مرغوب و نیمه سنگین برای تهیه این سوله ها مورد استفاده قرار میگیرد.

اولین کار برای ساخت سوله ورزشی

 برای ساخت یک سوله ورزشی ابتدا باید تعیین کرد سوله برای انجام چه ورزشهایی قرار است ساخته شود. از آنجایی که ابعاد زمین ورزشهای مختلف با هم متفاوت است حتما باید هدف از ساخت سوله کاملا مشخص باشد. به طور مثال زمین ورزشهایی مانند بدمینتون، والیبال و فوتسال هر کدام ابعاد مختلفی دارند. اما در بین اینها ابعاد سالن فوتسال از بقیه بزرگتر است. برای ساخت سوله ورزشی که قرار است ورزشهایی مانند بسکتبال در آن انجام شوند حداقل ارتفاع استاندارد بین المللی ۷ متر میباشد. فاصله استاندارد بین محل استقرار تماشاچیان یا دیوار تا خط زمین حداقل باید ۲ متر باشد.

دهانه سوله چیست

عرض یا ورودی سوله، دهانه آن نامیده میشود. بزرگتر بودن دهانه سوله نشاندهنده بالا بودن وزن سازه و بالا بودن قیمت اسکلت آن است. به این نکته هم باید توجه داشت بزرگتر بودن دهانه سوله با بالاتر بودن ارزش آن ارتباط مستقیم دارد. اگر بخواهیم توضیح بیشتری در این زمینه بدهیم باید بگوییم که بالاتر رفتن ارزش سازه در چنین حالتی تنها به بالا بودن مصرف فلز در ساخت اسکلت آن بستگی ندارد. بلکه بزرگتر بودن دهانه سوله باعث افزایش تعدد کاربری آن نیز خواهد شد. که این مورد مزیت مهمی برای یک سوله محسوب میشود.

سخن پایانی

شما میتوانید ساخت سوله ورزشی مورد نظر خود را به شرکت بیستون سازه آذران بسپارید. این شرکت با تکیه بر دانش فنی و تجربه تیم متخصص خود در زمینه طراحی و ساخت سوله های ورزشی قادر است با کمترین هزینه سوله مورد نظر شما را طراحی و پیاده سازی نماید.

برای آگاهی از قیمتهای مربوط به سازه های فلزی میتوانید با کارشناسان شرکت بیستون سازه آذران تماس بگیرید.

 

منبع: http://mshrgh.ir/972130

لیست قیمت باطری فرسوده یو پی اس + بهترین قیمت بازار

اطلاع از قیمت باطری فرسوده، برای کسانی که با باطری سروکار دارند، بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر باید سایت های مختلف قیمت باطری فرسوده را به طور مداوم رصد کرد، تا حداکثر فروش را با بهترین قیمت داشت.

باطری فرسوده چیست؟

باطری ها نیرومحرکه ماشین آلات هستند و انرژی کافی را برای راه اندازی و حرکت آنها به وجود می آورند. زمانی که طول عمر باطری به پایان میرسد، تبدیل به باطری فرسوده میشود.

چه عواملی در قیمت باطری فرسوده مؤثر است؟

از عوامل تأثیرگذار در قیمت باطری فرسوده، به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

·        هزینه های باربری
هزینه هایی که برای حمل و انتقال باطری فرسوده پرداخت میشود.

·        هزینه های بازیافت
نحوه بازیافت باطری فرسوده، هزینه های مختلفی دربرخواهد داشت.

·        قیمت جهانی سرب
قیمت باطری فرسوده بر اساس قیمت جهانی سرب قابل محاسبه است. قیمت سرب نیز همانند دیگر فلزات هر روز در حال تغییر است به همین دلیل قیمت باطری فرسوده متغیر است. این تغییر قیمت جهانی است.

·        شرایط بازار
میزان تورم و شرایط بازار دلار، یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت باطری فرسوده است.

چه کسانی فروشنده باطری فرسوده هستند؟

بانک ها، بیمارستان ها، مراکز و ارگان های دولتی، کارخانجات صنعتی، تعمیرگاه های ماشین و ... که باطری سروکار دارند، باطری های فرسوده خود را میفروشند. فروشندگان باطری فرسوده باید از سایت های مختلفی که روزانه قیمت باطری فرسوده را اطلاع رسانی میکند، بازدید کنند. این کار باعث میشود فروش بیشتر با قیمت بهتر داشته باشند.

چه کسانی خریدار باطری فرسوده هستند؟

شرکت هایی هستند که برای جلوگیری از رهاسازی باطری فرسوده در طبیعت، این باطری ها را جمع آوری و بازیافت میکنند. خریداران باطری فرسوده را از فروشندگان میخرند و پس از بازیافت از آن دوباره استفاده میکنند. بیشتر وزن باطری ها از سرب است. این مقدار سرب اگر در طبیعت بماند، باعث آلودگی محیط زیست و آسیب به موجودات زنده میشود.

نحوه بازیافت باطری فرسوده به چه صورت است؟

نحوه بازیافت باطری فرسوده بسیار حائز اهمیت است. به این خاطر که در صورت نشتی باطری فرسوده در زمان بازیافت خسارات زیادی به محیط زیست وارد میشود. بازیافت باطری فرسوده باید کاملا ایزوله باشد.

کشورهایی که تکنولوژی و علم بازیافت باطری فرسوده را ندارند، باطری های فرسوده را از سطح کشور جمع آوری میکنند و به کشورهای دیگر میفروشند تا محیط زیست خود را آلوده نکنند.

40 درصد از سربی که در صنعت استفاده میشود، از بازیافت همین باطری های فرسوده تأمین میشود و مابقی آن از معادن سرب کشور بهره برداری می شود.

مشخصات فنی سیم بکسل برای آسانسور چیست؟

سیم بکسل ها طناب های قدرت مندی هستند که در صنایع بزرگ مانند معادن و نیز در صنایع کوچک تر مانند ترمز دوچرخه مورد استفاده قرار میگیرد.

بازرگانی قراچورلو، ارائه دهنده انواع سیم بکسل های با کیفیت و قیمت مناسب است. برای انتخاب مناسب سیم بکسل، باید با مشخصات فنی سیم بکسل ها آشنایی داشته باشید.

سیم بکسل ها

به مجموعه ای از سیم های فولادی که تشکیل بدنه واحدی میدهند، سیم بکسل میگویند. سیم بکسل ها از چند بخش مهم تشکیل میشوند که شامل موارد زیر است:

·        سیم یا مفتول
کوچکترین جزء سیم بکسل است.

·        رشته یا استرند
چند سیم به صورت مارپیج، به دور هم میپیچند و تشکیل رشته میدهند.

·        مغزی
هسته مرکزی سیم بکسل را مغزی میگویند. چند رشته به دور مغزی به صورت مارپیچ پیچیده میشود.

جنس مفتول سیم بکسل ها

جنس مفتول سیم بکسل ها معمولا از سه ماده اولیه زیر تشکیل میشود:

·        مفتول فولادی بدون روکش

·        مفتول فولادی گالوانیزه

·        مفتول فولادی استینلس استیل

انواع تاب سیم بکسل ها

تقیم بندی تاب سیم بکسل ها به دو صورت است:

·        سیم بکسل های با تاب معمولی
زمانی که جهت پیچش مفتول ها در یک رشته، با جهت پیچش رشته ها مخالف باشد، تاب معمولی است.

·        سیم بکسل های با تاب لنگ
زمانی که جهت پیچش مفتول ها در یک رشته، با جهت پیچش رشته ها موافق باشد، تاب لنگ است.

معمولا سیم بکسل با تاب معمولی کاربردهای بیشتری دارند و کار کردن با آن آسانتر است اما به خاطر مقاومت بالایی که سیم بکسل با تاب لنگ در برابر سایش دارد، در مواردی مانند آسانسورهای مسافری و باربری، از تاب لنگ استفاده میشود.

مقایسه انواع بافت در سیم بکسل ها

سیم بکسل ها دارای چهار نوع بافت است که شامل موارد زیر است:

·        بافت سیل
در بافت سیل در هر رشته، تعداد یکسانی مفتول به دور هم پیچیده شده است.در ردیف بیرونی قطر مفتول ها بیشتر از قطر مفتول های ردیف درونی است. به خاطر داشتن مفتول های بیرونی ضخیم، مقاومت سایشی بالایی دارد.

·        بافت وارینگتون
در بافت وارینگتون، در هر رشته وفتول های ضخیم و نازک به صورت یک در میان قرار گرفته اند. نوع بافت وارینگتون باعث میشود انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.

·        بافت فیلر
در بافت فیلر، مفتول های نازکی به نام فیلر در فضای خالی میان مفتول های ردیف بیرونی و ردیف درونی قرار گرفته است. قطر مفتول های تمام ردیف ها یکسان است. این بافت دارای انعطاف پذیری و مقاومت سایشی بالاتری است.

·        بافت استاندارد
در بافت استاندارد، هر رشته دارای مفتول هایی با قطر یکسان است. سیم بکسل های با بافت استاندارد، به خاطر داشتن انعطاف پذیری بالا، کاربردهای متنوعی دارند.

حرف آخر

مشخصات فنی سیم بکسل ها را به اختصار گفتیم؛ امیدواریم انتخابی مناسب برای خرید سیم بکسل مورد نظر خود داشته باشید. بازرگانی محمود قراچورلو، با هدف رضایت مشتریان خود، سیم بکسل های با کیفیت ارائه میکند. برای خریدی مطمئن و با کیفیت با ما تماس بگیرید.