فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

مزایای استفاده از UPS صنعتی

سیستم های UPS صنعتی انعطاف پذیر و قابل تنظیم هستند. طراحی شده برای نصب خط فعال بین منبع تغذیه ، منبع عبور و بار بحرانی. آنها یک ولتاژ DC / یکسو کننده جریان تنظیم شده را ارائه می دهند و بار DC بدون وقفه را تأمین می کنند.

امروزه UPS ها توسعه زیادی یافته اند. گفته می شود بیش از 75 درصد از یو پی اس های صنعتی در 12 ماه گذشته برای نگهداری تجهیزات بحرانی در هنگام قطع برق استفاده شده است.

ایمنی در طراحی ، نصب و راه اندازی UPS های صنعتی حرف اول را می زند. اکثر آنها دارای مدارهای آنلاین هستند. UPS صنعتی به عنوان منبع قدرت بالا شناخته می شود و باید با کنترل و کنترل اتوماتیک و دستی همراه با همه فیوزها و تجهیزات ایمنی و نظارتی نصب شود. یکی از کاربردهای UPS صنعتی استفاده از آنها برای راه اندازی موتورهای الکتریکی ماشین آلات است و لازم است که آنها بار اضافی را با توجه به نیازهای ما تحمل کنند.

UPS های صنعتی را می توان به عنوان سیستم های تغذیه سفارشی کرد. یکی از مزایای استفاده از آنها محافظت از بارهای ایجاد شده در انتقال ولتاژ است که توسط منبع تغذیه از بین می روند. این نوسانات ولتاژ می تواند باعث آسیب جدی به UPS و بار بحرانی شود.

استفاده از UPS صنعتی

سیستم های UPS صنعتی انعطاف پذیر و قابل تنظیم هستند. طراحی شده برای نصب خط فعال بین منبع تغذیه ، منبع سوئیچینگ و بار بحرانی - اینورتر ولتاژ فرکانس AC تنظیم شده را به بار تحویل می دهد. آنها یک ولتاژ DC / یکسو کننده جریان تنظیم شده را ارائه می دهند و بار DC بدون وقفه را تأمین می کنند.

UPS فرآیند تبدیل نیرو ، بار بحرانی را از اختلالات عادی شبکه جدا می کند و شبکه اصلی را از هارمونیک های هارمونیک منعکس شده که بر سایر بارهای متصل به ورودی تأثیر می گذارد ، جدا می کند.

یکسو کننده ها برق AC را به DC تبدیل می کنند تا بتوانند باتری ها را شارژ کنند. آنها همچنین DC مورد نیاز برای ظرفیت اینورتر دائمی را تأمین می کنند.


امکانات UPS صنعتی

توپولوژی مکالمه دوگانه

محصولات سفارشی بر اساس مشخصات

سازگار با انواع باتری ها

یکسو کننده

کنترل اینورتر

خروجی گالوانیزه جدا شده

یکسو کننده SCR

تعمیر و نگهداری UPS صنعتی

عامل اصلی کاهش عمر UPS صنعتی ، گرمای تولید شده در دستگاه است. برای حل یا کاهش این مشکل ، بهتر است اتاق خشک و خنک باشد. توجه داشته باشید که هر پنل باید کولر منحصر به فرد خود را داشته باشد. سرویس و نگهداری کیفیت اسیدی باتری ها باید به صورت دوره ای و ماهانه انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.