فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

سپتیک تانک پلی اتیلن چیست؟

هر سپتیک تانک استاندارد پلی اتیلن معمولاً از چندین قسمت اصلی تشکیل شده است که می توان آنها را طبق سفارش مشتری و طرح مربوطه تغییر داد. به طور معمول دارای فلنج ورودی است تا فاضلاب و پساب اولیه را وارد مخزن کرده و فلنج خروجی مواد را خارج کند. انتهای لوله ورودی حدود 30 سانتی متر و لوله خروجی 40 سانتی متر زیر سطح آزاد فاضلاب است.

معمولاً فضای داخلی ساختمان توسط یک دیوار پارتیشن داخلی به دو قسمت نابرابر تقسیم می شود. پس از عبور از فلنج ورودی ، فاضلاب و پساب وارد مخزن اولیه می شود که حدود 2.3 از حجم کل سپتیک تانک را شامل می شود و توسط دیواره جداکننده از مخزن شفاف کننده جدا می شود. فاضلاب و پساب وارد مخزن اولیه حدود دو تا سه روز باقی می ماند و مواد سنگین در کف سپتیک به عنوان لجن ته نشین می شود و مواد سبک و معلق در بالا شناور می مانند.

مخزن شفاف کننده حاوی 1/3 حجم داخلی است که توسط دیوار جدا کننده نصب شده است تا آب نسبتاً شفاف را از تصفیه اولیه حفظ کند. دیوار پارتیشن از ورود چربی ، لجن ، روغن و مواد جامد معلق به فاضلاب جلوگیری می کند.

با توجه به تولید گازهای متان و سولفید هیدروژن از فرآیندهای بی هوازی در تصفیه فاضلاب ، به منظور حذف مناسب این گازها از داخل قسمت مربوط به هوا نیز نصب می شود. سرانجام ، با ورود فاضلاب به مخزن ، همان مقدار پساب رسوب شده توسط فلنج خروجی تخلیه می شود.

در سپتیک تانک پلی اتیلن تولید شده توسط شرکت آذرآوند به منظور سهولت بازرسی ، نظافت و تعمیر دریچه بازرسی انسانی ، بر روی هر قسمت از سپتیک تانک سپتیک تانک نصب می شود که با توجه به ظرفیت سپتیک تانک می تواند اندازه های متفاوتی داشته باشد. با نصب سه راهی به عنوان یک مانع داخلی ، می توان از فوم ناشی از تجزیه بی هوازی لجن در هنگام ورود فاضلاب اولیه جلوگیری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.