فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

تور ارزان ترکیه


در میان همسایگان ایران ، ترکیه یک یاز مهم ترین و کهنترین کشورهایی است که روابط تاریخی ، اجتماعی و فرهنگی ، پیوندهایی ناگسستنی را میان این دو برقرار کرده است. ترکیه پل ارتباطی ایران و اروپاست و بالعکس، ایران نیز شاهراهی است که کشورهای آسیایی را با ترکیه ، مرتبط می سازد. علاوه بر این جاذبه های فراوان جهانگردی که در ترکیه وجود دارد، در میزان ارتباط ان با ایران ، تأثیر شایانی داشته است.به علت واقع شدن ترکیه در بین سه دریا و داشتن سواحل زیبا و جزیره ها ، خلیج ها و بندرهای متعدد ، محلی جذاب برای توریست های بسیاری از کشورهای جهان ، مخصوصا آمریکا و اروپا است.بناهای تاریخی ، آثار باستانی ، مساجد ، موزه ها ، شهرهای قدیمی مثل استامبول تور ارزان استامبول ) و ویرانه های شهر کهن و... در جذب توریست بسیار مؤثر است.این شبه جزیره به هفت منطقه تقسیم شده است که هر کدام از این منطقه ها از نظر آب و هوا و گویش و آداب و رسوم تفاوت های تقریبا محسوسی دارند.

قیمت تور ترکیه

برای رزرو تور ترکیه با استفاده از آگهی هایی که در سایت تور وجود دارد می توانید اقدام کنید. هزینه تور ترکیه بستگی به شرایط تور، زمان سفر، نوع هتل و دیگر امکانات تور دارد.در سایت تور لیست متنوعی از بهترین های تور ترکیه و هم چنین مقایسه تور با هتل های متنوع و ایرلاین های مختلف پروازی ، تور لحظه اخری ترکیه ، تور ارزان ترکیه ، مقایسه تور در آژانس های معتبر و.. قابل مشاهده و انتخاب هستند.

آب و هوای ترکیه

ترکیه آب و هوای متنوع دارد و چهار فصل در آن قابل تشخیص است اما به طور کلی دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. در ناحیه های کوهستانی و شمالی ترکیه باران بسیار و به طور منظم می بارد ف ولی هر چه از سمت غرب به شرق می رویم از مقدار باران کاسته می شود. جنوب ترکیه گرم ترین درجه حرارت را دارد.

مذهب در ترکیه

در کشور ترکیه 80 درصد مردم سنی ، 19.8 درصد شیعه و 2/.درصد مسیحی هستند. بیشتر شیعیان در نزدیکی مرز ترکیه سکونت دارند. با وجود درصد بالای مسلمانان این کشور، قوانین و ساختارهای اجتماعی ترکیه روی اصول اسلامی پایه گذاری نشده اند، اما اسلام همچنان نفوذ خود را در جامعه حفظ کرده است.

فرهنگ و آداب و رسوم ترکیه

ترک ها بسیار خانواده دوست، خون گرم و مهمان نواز هستند و مردهای ترک تمایل دارند ساعاتی را با دوستان مردشان در قهوه خانه ها بگذرانند و تعطیلات آخر هفته با خانواده هایشان به سینما ، تئاتر و گردش بروند.

معماری ترکیه

با توجه به تسلط طولانی سلاطین عثمانی بر کشور ترکیه ، سبک معماری و آثار بازمانده از این دوره قابل توجه هستند. ایاصوفیه یکی از بناهای عظیم عصر عثمانی است که منبع الهام بسیاری از بناهای بعدی گردید. حمام های ترکی نیز در گذشته از معروفیت خاصی برخوردار بوده و معماری ویژه ای داشته اند. گرمابه اسکی کاپلیا از قدیمی ترین گرمابه های عمومی ترکیه است.

ورزش در ترکیه

اگرچه فوتبال محبوب ترین رشته ورزشی در ترکیه است ولی رشته هایی مانند کشتی ، بسکتبال، دو میدانی و مشتزنی نیز همچنان طرفداران خود را حفظ کرده است.

مناطق دیدنی تور ترکیه

  1. استامبول : در پست تور ارزان استامبول در مورد این شهر و جاذبه های ان مفصل توضیح داده شد.
  2. آنکارا : به پست تور انکارا مراجعه کنید.
  3. ازمیر: از نظر وسعت سومین شهر بزرگ ترکیه است. در گذشته این شهر ، از لحاظ تجارت و صنعت و علوم فلسفی مشهور بوده ، ازمیر از لحاظ جذب توریست در جایگاه بالایی قرار دارد. معبد آپولون که دارای ستون های بلند است که عظمت معبد را در زمان شکوفایی نشان می دهد ،یکی از نقاط دیدنی شهر است.
  4. انتالیا: در پست تور ارزان آنتالیا ، در مورد این شهر توضیح داده شد.
  5. کوش آداسی : به پست تور ارزان کوش آداسی مراجعه کنید.

موزه های ترکیه

  1. موزه آدانا : در سال 1926 تاسیس شد و شامل بخش های استان شناسی ، قوم شناسی ، کتابخانه و آزمایشگاه است. یکی از جذاب ترین اشیا این موزه ، مجسمه منحصر به فردی از یک ناخدای ساخته شده از کریستال طبیعی است که متعلق به تمدن امپراطوری هیتیان است.
  2. موزه آماسیا :در سال 1926 تاسیس شد و در سال 1961 به مسجد / مدرسه گوک انتقال یافت.
  3. موزه های شهر آنکارا: تعداد این موزه ها بسیار زیاد است و بعضی از آنها عبارتند از : موزه تمدن اناتولی ، موزه و ارامگاه اتاتورک ، موزه قوم شناسی و..
  4. موزه های شهر استامبول : موزه ایا صوفیه ، موزه قصر توپکاپی ، موزه نظامی ترکیه ، موزه هنرهای اسلامی و ترکی ، موزه پیکر شناسی و نقاشی و..
  5. موزه باستان شناسی ازمیر
  6. موزه هنرهای اسلامی ترکیه
  7. موزه های قونیه که موزه مولانا هم در این شهر قرار دارد.

تور ارزان بانکوک


در سایت تور قبلا در مورد تور تایلند توضیح داده شده است. بانکوک ، پایتخت و بزرگ ترین شهر تایلند است که در کرانه رودخانه چائوفرایا در حدود 24 کیلومتری شمال خلیج تایلند واقع است. این شهر در سال 1782 پایتخت کشور تایلند شد؛ شهری بزرگ با تاریخ و میراثی غنی. در دهه نود ، این شهر به خاطر ترافیک سنگینش و این که محلی برای خوش گذرانی گردشگران خارجی بود، شهرت داشت؛ اما امروزه ، مرکز اقتصادی تایلند است و جهانگردانی که قبلا با مشکلات ترافیکی سخت و طاقت فرسای بانکوک مواجه بودند ، امروز به راحتی می توانند از دو سیستم جدید حمل و نقل عمومی ترن هوایی و مترو تردد کنند.

این شهر همیشه بیدار ، دارای مراکز خرید بسیار با تابلوهای زیبای تبلیغاتی ، فروشگاه های اخرین مارک های پوشاک دنیا و سالن های مد است. و نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. بانکوک ، شهری مدرن است و در عین حال ، سنتی. در بانکوک ، زمین های گسترده و ساختمان ها ساده ترکیبی از سنتی و مدرن است.

رزرو تور بانکوک

علاوه بر تاکسی های ویژه با رنگ مشخص ، قایق نیز یکی از وسایل نقلیه عمومی بانکوک است. رودخانه عمیق و نسبتا پهن شهر بانکوک ، جز اینکه منظرهای کم نظیر دارد ، باعث می شود مسافت ها کوتاهر شوند. علی رغم تعداد زیاد گردشگر خارجی ، معمولا راننده ها و مردم در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی مشکل دارند. بعضی از رانندگان تاکسی برای کسب درآمد بیشتر ، مسافر را از مسیر اصلی نمی برند. در بانکوک ، حتما باید از رانندگان تاکسی بخواهید تاکسی متر را روشن کنند.

بانکوک را شهر پل ها نیز می گویند؛ زیرا در بانکوک و حومه ی آن پل های بزرگ و طویل وجود دارد: پل های عابر پیاده ، پل های مخصوص عبور ماشین ها، مخصوص مترو و انواع پل های دیگر. ساخت این پل ها برای کنترل ترافیک سنگین بانکوک ، بسیار مؤثر بوده است. بانکوک، صدها هتل با هزینه های متفاوت دارد. هتل دو سی تانی بانکوک ، قدیمی ترین هتل 5 ستاره این کشور است.

مکان های دیدنی بانکوک

  1. پارک باستانی یا انشنت سیتی: این مجموعه یکی از جاذبه های گردشگری تایلند است، بسیار وسیع و متنوع، شامل ماکت اکثر بناهای تاریخی تایلند است. برخی از این نمونه ها در اندازه واقعی ساخته شده اند. در واقع این پارک باستانی، مثل یک کتاب تاریخ مصور است که در ان میتوان تالارها ، قصرهای زرین ، پاگوداهای بودایی ،معبدهای سنگی و بناهای تاریخی مرمت شده تایلندی را دید.
  2. پارک کروکودیل : تایلند به خاطر داشتن گونه های مختلف کروکودیل شهرت دارد. در این مزرعه هم حدود یک هزار کروکودیل نگهداری می شود.
  3. پارک جنگلی سفری ورد: یک پارک جنگلی زیباست و به دو بخش تقسیم شده ؛ بخش شمالی آن اختصاص به قفس ها و لانه های حیوانات دارد و محل نمایش بازی دلفین ها ، بازی شیرهای آبی ، غذا دادن به خرس های سفید و چند نمایش دیگر است. و بخش دوم حیوانات مختلف نظیر زرافه ، ببر، شیر ، کرگدن ، آهو ، خرس و انواع پرندگان به صورت آزاد ، زندگی طبیعی خود را دارند. بازدید کنندگان نباید از اتومبیل خود پیاده شوند.
  4. رز گاردن : یا باغ گیاه شناسی مناطق گرمسیری از جاهای دیدنی بانکوک است و دریاچه زیبایی در ان وجود دارد. در این باغ مجموعه ای از گل های رز - که بومی مناطق استوایی هستند – در معرض بازدید است.
  5. دریم ورلد: مجموعه ای فرهنگی _ تفریحی در جومه بانکوک است و برنامه های سرگرم کننده برای تمام سنین دارد. یک شهربازی با انواع سرگرمی ها و همچنین شهر یخی که در گرمای 40 درجه بانکوک ساخته شده است.
  6. پارک لوتوس: پارکی بزرگ و زیبا که در میان دریاچه مصنوعی آن ، یک موزه برای نمایش آثار باستانی وجود دارد.
  7. پارک بنجاکیت : بخشی از پارک شامل یک محوطه بین المللی است که سفارت خانه های کشورهای مختلف در ان سه اصله درخت کاشته اند. و یک دریاچه مصنوعی زیبا برای قایق سواری ، پیست دوچرخه سواری و معبد از دیدنی های این پارک هستند.
  8. مزرعه چوکچای: این مزرعه با 5 هزار رأس گاو و زمینی به وسعت 32 میلیون متر مربع ، یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین مزارع آسیا به شمار می آید. موضوع جالب، این که در این مزرعه ازدواج گاوها انجام می شود ، که یک مراسم سنتی در فرهنگ مردم تایلند بوده است.
  9. باغ وحش آزاد : این باغ وحش ، محل نگهداری حیوانات وحشی و گونه های متعددی از حیوانات دریایی است. اصلی ترین جاذبه این باغ وحش ، محوطه ای است که میتوان حیوانات وحشی را در زیستگاه طبیعی شان دید.
  10. باغ وحش دوزیت :یکی از باغ وحش های قدیمی است که در آن تقریبا همه حیوانات جهان نگهداری می شود.
  11. رودخانه چائو فرایا : قایق سواری روی رودخانه چائو فرایا یکی از برنامه های اخر هفته گردشگران خارجی است. از داخل قایق ، اغلب بناهای اداری و تاریخی و هتل های بزرگ حاشیه رودخانه دیده می شود ، که در شب دیدنی تر است.
  12. معابد گراند پالاس: تایلند را سرزمین هزاران معبد گفته اند ؛ زیرا در این کشور نزدیک به سی هزار معبد وجود دارد. مجموعه ها و معابد تاریخی بانکوک گراند پالاس نام دارد که در آن کاخ ها و معابد در معرض دید است ؛ مجسمه های عظیم بودا ، معابد عظیم و دیگر مظاهر سنت تایلند در این مجموعه دیده می شود.
  13. معبد فیل سه سر: فیل از نمادهای تایلند است ، این بنا از معدود سازه هایی است که به شکل جانوران ساخته شده است.
  14. معبد بودای زمردین
  15. وات فو : یکی از کهن ترین و بزرگترین معابد بانکوک است.
  16. وات آرون: این معبد ، نمایی بسیار تماشایی از سطح رودخانه مجاور دارد.
  17. معبد سانام لوانگ: اهمیت آن به دلیل سوزاندن اجساد خانواده سلطنتی در آن است.
  18. بازار شناور: یکی از مکان های دیدنی و مشور تایلند، بازار شناور است که معروف ترین آن دمنوین سادواک است. حضور در آن ، برای هر جهانگرد ، تجربه ی جدیدی است. محیط پر هیاهوی آن غرق در زندگی، رنگ و زیبایی است.
  19. موزه ملی : موزه ملی تایلند ، بزرگترین و جالب ترین موزه در جنوب شرقی آسیاست.

قیمت تور بانکوک

برای رزرو تور بانکوک با استفاده از آگهی هایی که در سایت تور وجود دارد می توانید اقدام کنید. هزینه تور بانکوک بستگی به شرایط تور، زمان سفر، نوع هتل و دیگر امکانات تور دارد. در سایت تور لیست متنوعی از بهترین های تور بانکوک و هم چنین مقایسه تور با هتل های متنوع و ایرلاین های مختلف پروازی ، تور لحظه اخری بانکوک ، تور ارزان بانکوک ، مقایسه تور در آژانس های معتبر و.. قابل مشاهده و انتخاب هستند.