فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

بهترین طلایاب ها و ردیاب های فلزی کدام ها هستند؟

بنابراین شما می خواهید برای پیدا کردن طلا با یک آشکارساز فلز؟ محل آن قطعه طلا یا طلا چوب کوره گریزان می تواند به واقعیت با تجهیزات درست است. بر خلاف شکار گنج برای سکه، طلا و جواهر و یا آثار، انتخاب تجهیزات مناسب برای اکتشاف طلا نیازمند بررسی دقیق است. اگر شما به دنبال برای قرار قطعات طلا و یا تکه های، در خواندن.آیا شما به دنبال برای مقادیر زیادی از سکه های طلا به خاک سپرده شد و یا شمش طلا؟ اگر این مورد است، سپس آنچه را شما به دنبال یک دو جعبه و یا عمیق به دنبال مدل های فلزی مانند یکی از موارد زیر باشد:

  •     گرت GTI 2500 ردیاب های فلزی
  •     فیشر برج جوزا 3، ردیاب های فلزی
  •     MAKRO JeoHunter 3D سیستم دوگانه


    اینجا لینک به محبوب ترین مدل های اکتشاف طلا که ما ارائه می دهیم. اگر شما یک مدت اکتشافی برای اولین بار می باشد، حتما برای بررسی چگونگی اغلب شما قصد استفاده از تجهیزات و بودجه شما. علاوه بر این به ردیاب های فلزی، شما می خواهید را انتخاب کنید کیفیت مجموعه ای از فلز تشخیص هدفون، یک انتخاب یا ماله و یک کیسه حمل.آشکارسازهای ورود به سطح طلا عامل فلزی:

    اشکال فیشر طلا

آشکارسازهای اواسط سطح طلا عامل فلزی:

  •     TESORO لوبو
  •     فیشر طلا اشکال-2
  •     فیشر F-70
  •     Garrett در طلا، ردیاب های فلزی

بالا آشکارسازهای فلزی طلا عامل:

  •     گرت اینفینیوم
  •     گرت ATX

فلزیاب.متخصص کام کالا وزارت معارف بازدید از مرکز مین لب در لاس وگاس، NV برای آموزش محصول بر روی مین لب GPX 4500 طلا عامل آشکارساز جدید فلز. تصویر از چپ به راست، وزارت معارف، کوین هوگلند، متخصص مین لب USA فروشنده و جیم دروموند، مین لب رئیس جمهور ایالات متحده است.


پس چگونه عمیق اکتشاف طلا فلزیاب من خواهد؟سوال بهتر ممکن است چقدر عمیق آیا شما واقعا نیاز به رفتن؟ آشکارسازهای اکتشاف مدرن می توانید طلا به عنوان کوچک به عنوان یک کشف یک و نیم دانه. به عنوان اندازه از هدف بزرگتر می شود، قطعات طلا را می توان در اعماق به طور معنیداری بیشتر واقع شده است. یک قطعه تک دانه را می توان در عمق 1-2 اینچ کشف شد.اندازه قطعه سر بازی را می توان در عمق 3-5 اینچ واقع شده است. یک قطعه به اندازه یک نیم دلار آمریکا را می توان در اعماق 9-11 اینچ واقع شده است. قطعات بزرگتر را می توان در اعماق بیش از یک پا با یک آشکارساز سبک القاء پالس واقع شده است.
طلا عامل انواع سیم پیچ جستجو و اندازه.

متحد المرکز و Widescan: Searchcoils در دو نوع آمده.متحدالمرکز تبعیض ارجح است. Widescan کمتر با معدنی زمین است. به طور کلی، searchcoils بزرگتر عمق بهتر با قطعات بزرگتر و پوشش بهتر زمین است. با این حال، حساسیت به قطعات کوچکتر ممکن است قربانی کرد.searchcoils کوچکتر خواهد حساسیت بیشتری نسبت به اشیاء کوچک و بهبود جدایی هدف در خاک بی ارزش را ارائه دهد.
انواع آشکارسازهای طلا عامل چیست؟

به طور کلی، آشکارسازهای طلا در دو طعم آمده است. آن ها مدارات VLF فرکانس هم بالاتر است که به طلا و یا مدارهای القاء پالس فرکانس پایین تر بسیار حساس هستند.مدارات VLF به طلا بسیار حساس هستند، اما آنها نیز حساس به مواد معدنی در خاک می باشد. متاسفانه این مواد در مناطق بسیار مولد اکتشاف طلا در جهان رایج است. خبر خوب این است که این تشخیص را می توان تنظیم برای فیلتر کردن بسیاری از تداخل معدنی.آشکارسازهای القاء پالس قدرت اصلی در نادیده گرفتن سخت ترین شرایط معدنی زمین و پیدا کردن قطعات طلا بزرگ در اعماق شدید است.
آیا من نیاز به زمین تعادل؟

اکثر آشکارسازهای اکتشاف طلا از ویژگی های دستی کنترل تعادل زمین. این قابلیت اجازه می دهد دستگاه به تنظیم شود برای فیلتر کردن محتوای آهن به طور کلی از زمین. آیا نمی شود نیاز ارعاب و تهدید را زمین تعادل، پس از شما آن را یک بار انجام داده اند یا دو بار، آن را تبدیل به طبیعت دوم. فلز که قابلیت ردیابی زمین به صورت خودکار خواهد تنظیم کمتری نیاز و تولید کمتر نادرست نویز سیگنال زمین.


طلا آشکارساز قطعه من تبعیض قائل کردن فلزات آشغال؟آشکارسازهای قطعه طراحی شده برای پیدا کردن همه فلزات. در حالی که یافتن کوچکترین قطعات، این تشخیص نیز فلزات سطل زباله قرار است. بسیاری از این واحد ها دارای توانایی لحن آهن و فولاد آشغال آیتم های مشترک. آشکارسازهای القاء پالس هستند طراحی شده است برای فیلتر کردن آیتم های سطل زباله.


برو که در آن طلا است!شما می توانید بهترین فلزیاب طلا در جهان خرید، اما اگر شما زمان صرف نیست برای قرار دادن سایت درست، تلاش خود را خواهد طلا تولید نمی کند. مطمئن باشید که به خودتان را بر روی زمین اثبات شده بلبرینگ قطعه. کمی از وقت خود را صرف تحقیق شما را به عقب بیش از چند بار پرداخت.مناطق تولید طلا به خوبی ثبت شده و می تواند از طریق کتابخانه، اینترنت، و یا یکی از بسیاری از کتاب بسیار عالی در شکار قطعه تحقیق. همیشه مطمئن شوید برای بررسی صاحبان مالکیت زمین و ادعای تماس در صورت نیاز برای اجازه به شکار قطعه یک منطقه خاص باشد. بالاتر از همه، از آن لذت ببرید و ممکن است تلاش های خود را تسلیم پاداش طلایی رنگ شود.

فلزیاب ها چگونه کار می کنند؟

بیان فلزیاب کلمات و شما واکنش کاملا متفاوت از افراد مختلف دریافت کنید. به عنوان مثال، برخی از مردم از ترکیب یک ساحل در جستجوی سکه یا گنج به خاک سپرده فکر می کنم. افراد دیگری که امنیت فرودگاه، و یا اسکنر دستی در کنسرت یا ورزشی یک رویداد فکر می کنم.
واقعیت این است که همه این حالات معتبر هستند. فلز-تکنولوژی فلزیاب بخش عظیمی از زندگی ما، با طیف وسیعی از استفاده می کند که از اوقات فراغت دهانه به کار به ایمنی است. آشکارسازهای فلزی در فرودگاه ها، ساختمان های اداری، مدارس، سازمان های دولتی و زندان اطمینان حاصل شود که هیچ کس آوردن یک سلاح بر روی محل. مصرف کننده-فلز گرا میلیونها نفر از مردم در سراسر جهان با یک فرصت برای کشف گنجینه های پنهان (همراه با مقدار زیادی از آشغال) فراهم می کند.
در این مقاله، شما در مورد فلز و فن آوری های مختلف استفاده می کنند را یاد بگیرند. تمرکز ما بر روی فلز مصرف کننده،اما بسیاری از این اطلاعات را نیز به سیستم های نصب شده تشخیص، مانند آنهایی که مورد استفاده در فرودگاه ها، و همچنین به عنوان اسکنر های امنیتی دستی اعمال می شود.