فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

مزایای سپتیک تانک چیست؟

سرعت اجرا:

مناسب برای محوطه های دژ یا زمین هایی که قدرت جذب بسیار کمی دارند یا مناطقی که سطح آب زیرزمینی بالا است.

به دلیل قرار گرفتن روی زمین فضا اشغال نمی کند.

هزینه بسیار مناسب:

به دلیل عدم استفاده از تجهیزات الکترومکانیکی ، نیازی به تعمیر و نگهداری و یا هزینه اپراتور نیست.

تانک های سپتیک به روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند:

1- مخزن سپتیک فاضلاب گرانش STEG

در این روش ، پیش تصفیه فاضلاب انجام می شود و هیچ مشکلی برای اطمینان از سرعت خود شستشو وجود ندارد زیرا جامدات معلق بزرگ در سپتیک تانک باقی می مانند و با سرعت خود نظافت تداخلی ندارند. در مخزن سپتیک ، نیازی به انتخاب قطر لوله 200 میلی متر یا بیشتر نیست.

این روش برای جوامع کوچک استفاده می شود و چون قطرها کوچک است ، می توان از لوله های پلاستیکی استفاده کرد زیرا خوردگی این نوع لوله ها کمتر است و مشکلی برای نشت وجود ندارد.

فاضلاب بدون هیچ پیش تصفیه ای وارد شبکه می شود و با نیروی جاذبه به تصفیه خانه منتقل می شود. حداقل قطر مورد نیاز 150 تا 200 میلی متر است. برای جلوگیری از رسوب مواد جامد معلق ، حداقل قطر 6 متر بر ثانیه باید حفظ شود. برای نظافت آنها نیاز به یک منهول است. به دلیل عدم آب بندی کامل شبکه جمع آوری سنتی ، یکی از مشکلات اصلی نفوذ و لایه برداری است. در این روش قطر توری کوچک است (حدود 25 تا 50 میلی متر) و از لوله های پلاستیکی استفاده می شود.

لوله های خروجی ابتدا وارد سپتیک تانک می شوند. زیرا در این حالت جامدات محلول وجود ندارد. این سیستم قادر به انتقال فاضلاب با قطر کمتر و شیب کمتر خواهد بود. با توجه به اینکه این سیستم کاملاً آب بندی شده است ، امکان ورود یا خروج سریع وجود ندارد. عمق لوله ها در این سیستم حدود 9 متر است.

 2- روش پمپ پساب سپتیک تانک

این روش شامل یک شبکه فشار است. در این روش سپتیک تانک مجهز به فیلتر و پمپ فشار قوی می باشد. فاضلاب از طریق لوله های با قطر کوچک که تحت فشار هستند پمپ می شود. شبکه اصلی جمع آوری فاضلاب نیز در این روش تحت فشار است.

قطر لوله های تخلیه در این سیستم 25 تا 38 میلی متر است. قطر لوله های اصلی حداقل 50 میلی متر است. مانند سیستم STEG ، هیچ مشکلی در شتاب در این سیستم وجود ندارد. در این سیستم ، شبکه بسیار کم عمق است و لوله ها به اندازه ای انعطاف پذیر هستند که نیازی به خم شدن ندارند ، تنها مشکل زمانی است که سطح آب زیرزمینی بالا است و منطقه سنگلاخ است. این سیستم برای اولین بار در سال 1968 در ایالات متحده استفاده شد.

 3- دستگاه برش فشار با پمپ آسیاب

این سیستم مشابه روش دوم است ، اما به جای استفاده از یک پمپ ساده ، از پمپی که قدرت بیشتری دارد استفاده می شود. این سیستم از مخزن سپتیک برای شبکه جمع آوری استفاده نمی کند و در عوض از پمپ آسیاب برای خرد کردن مواد جامد استفاده می کند. بنابراین می توان از شبکه های با قطر کوچک استفاده کرد. مانند روش STEP ، از این شبکه با قطر کوچک و عمق کم استفاده می شود ، اما در این روش ، به دلیل عدم پیش تصفیه ، میزان جامدات معلق ، چربی و روغن بیشتر خواهد بود.

 4- روش خلاء

این سیستم از شبکه ای استفاده می کند که تحت فشار منفی و خلاء قرار دارد. در این روش جایگزین ، مانند موارد قبلی ، قطر لوله ها کوچک است ، عمق نصب شبکه کم است و هیچ شتابی وجود ندارد.

روشهای جایگزین مورد بحث معمولاً برای جوامع کوچک و غیر متمرکز استفاده می شود. از بین این روشها ، تنها از سیستم STEG می توان استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.