فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

معرفی سپتیک تانک به طور کامل

یکی از ساده ترین و پرکاربردترین سیستم ها در تصفیه فاضلاب ، به ویژه فاضلاب شهری و غیر صنعتی ، سپتیک تانک است. مخزن سپتیک به طور گسترده ای در مجتمع های مسکونی و ویلایی ، مجتمع های مسکونی و اداری ، کارگاه های ساختمانی و ساختمانی ، کارخانه های صنعتی و تولیدی ، هتل ها ، رستوران ها و مجتمع های تفریحی و ورزشی استفاده می شود. سپتیک تانک مخزنی است که فاضلاب در آن تصفیه بیولوژیکی می شود.

 مخزن سپتیک

ساختمان سپتیک تانک از قسمتهای زیر تشکیل شده است:

مسیر ورودی فاضلاب (شامل لوله ها و مواد واسطه)

سپتیک تانک اولیه: تقریباً 70٪ حجم کل سپتیک تانک را شامل می شود.

مانع جداسازی: سدی مانند دیوار از ورود روغن و چربی به مخزن شفاف کننده جلوگیری می کند.

مخزن ثانویه (توضیح) این مخزن تقریباً 30٪ حجم دستگاه را تشکیل می دهد و محل جمع آوری پساب تصفیه شده است.

دمپر اگزوز: از طریق این دریچه ، گازهای حامل از فرایندهای هوازی خارج می شوند.

معرفی سپتیک تانک

مخزن سپتیک ساده ترین نوع تصفیه خانه تک واحدی است که در آن تصفیه مکانیکی (ته نشینی) و تصفیه زیستی به طور همزمان با کمک باکتری های بی هوازی انجام می شود. سپتیک تانک شامل مخزنی است که با بتن مسلح و فاضلاب پوشانده شده است ، پس از ورود به مخزن و به دلیل کاهش جریان آن ، قسمتی از مواد معلق خود را به عنوان رسوب از دست می دهد و طرف دیگر لوله خارج می شود. مواد رسوبی به عنوان لجن در انتهای انبار با کمک باکتری های بی هوازی هضم می شوند. از این فرآیند بی هوازی در تصفیه فاضلاب ، بدون استفاده از فناوری پیچیده و روشهای متداول گران قیمت ، تصفیه فاضلاب را می توان با هزینه بسیار کمتر و به نحو مطلوب تری انجام داد. در این روش ، اگر اکسیژن به فاضلاب نرسد ، باکتری های هوازی فعالیت رشد و نمو خود را از دست می دهند و در عوض ، باکتری های بی هوازی فعالیت خود را آغاز می کنند. کار این باکتری ها بر اساس این واقعیت است که آنها اکسیژن مورد نیاز خود را از تجزیه مواد آلی و معدنی موجود در فاضلاب به دست می آورند ، یعنی این باکتری ها برخلاف باکتری های هوازی ، آنها را بازسازی می کنند.

نتیجه تجزیه مواد آلی ناپایدار به نمکهای معدنی پایدار و همچنین گازهایی مانند سولفید هیدروژن ، متان ، دی اکسید کربن و نیتروژن است. بنابراین ، ترکیبات آلی فاضلاب به اسید استیک و دی اکسید کربن و هیدروژن تبدیل می شود. توسط گروه دیگری از میکروارگانیسم ها به گاز متان تبدیل شده و گاز متان حاصله باکتری های موجود را از بین می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.