فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

شرایط و قوانین اجاره ویلا و سوئیت در تهران

در این مقاله به بررسی شرایط و قوانین اجاره سوئیت و ویلا  در تهران می پردازیم. این شرایط برای همه شهرهای دیگر نیز صدق می کند. در ادامه به خسارت وارد آمده به محل نیز می پردازیم.

شرایط و قوانین رزرو سوئیت

درخواست اقامت توسط میهمان و پذیرش توسط میزبان ، پس از پرداخت بیعانه قطعی خواهد بود.

چنانچه هریک از کاربران  در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند، همکاران ما در واحد پشتیبانی پاسخگوی کاربران هستند.

در مواردی نادر اشتباهات میزبان، مشاهدهٔ خرابی و مشکلات در واحد اقامتی رزرو شده، دلایل امنیتی یا اشتباهات کارمندان شرکت وجود دارد، که در این موارد سعی می‌گردد  واحد اقامتی دیگری با همان شرایط در همان زمان برای میهمان تهیه و یا در صورت عدم امکان، وجه به میهمان باز می‌گردد. 

شرایط و قوانین لغو کردن رزرو سوئیت

تحویل ملک ساعت 14:00 و زمان تخلیه ملک ساعت 12:00 توسط میزبانان تعیین شده‌است. (مگر اینکه میهمان و میزبان از قبل با یکدیگر هماهنگ نمایند)

کنسل نمودن رزرو چنانچه بیش از 72 ساعت به زمان تحویل مانده باشد ، استرداد مبلغ اجاره بسته به تشخیص مالک اقامتگاه است می باشد.

کنسل نمودن رزرو چنانچه کمتر از 72 ساعت مانده به تحویل مبلغ یک روز بعنوان ضرر و زیان از مهمان اخذ می‌گردد.

نکته: درصورتیکه زمان رزرو کمتر از 6 ساعت مانده به شروع سفر باشد و ملک را تحویل نگیرید مبلغ کنسلی 50% محاسبه میگردد در صورتیکه ملک را تحویل گرفته باشبد مبلغ یک روز  کسر و الباقی به مهمان عودت داشته میشود.

در صورت مراجعه  نکردن میهمان در زمان رزرو، محل اقامت برای میهمان خالی نگه داشته شده و هیچ‌ گونه وجهی مسترد نخواهد شد.

در صورت مطابقت نداشتن محل اقامت با توضیحات ارائه شده توسط میزبان در آگهی از قیبل متراژ و تعداد خواب و … کل مبلغ به میهمان مسترد و املاک باشی هزینه ای به تشخیص خود به عنوان جریمه از اعتبار میزبان کسر و یا برداشت می کند. 

مهمان تنها ۲۴ ساعت بعد از تاریخ شروع رزرو خود مهلت دارد تا یکی از موارد بالا را برای استرداد پول خود از طریق سایت “املاک باشی” یا از طریق راه های ارتباطی  به سایت اعلام کند. ( شرایط ذکر شده برای استرداد پول مهمان غیرقابل تغییر و جایگزینی هستند.)

در صورت لغو رزرو توسط میزبان ، مهمان می تواند انتخاب کند یا تمامی پول به او بازگردانده شود و یا با انتخاب اقامتگاه جدید مبلغ به کیف پول مهمان عودت داده میشود و میتواند از مبلغ برای رزرو واحد جدید استفاده نماید، سایت پیش پرداخت را برای رزرو جدید در نظر گرفته و همچنین میزبان باید بداند که این لغو رزرو در بازخورد صفحه اش به صورت خودکار ثبت خواهد شد .

خسارت به محل اقامت

مهمان موظف است ملک را همانطور که تحویل داده می شود تحویل دهد و در صورت هرگونه خسارت ناشی از خود ، مهمانانش یا افرادی که با اجازه او وارد ملک شده اند ، موظف به جبران خسارت است.

خسارت توسط میزبان به مهمان اعلام می شود. مهمان در صورت توافق خسارت را پرداخت می کند.

گزارش سوءاستفاده

اگر در طول اقامت مهمان در ملک میزبان ، هر یک از طرفین شاهد رفتارهای نامناسب ، سرقت ، خشونت و غیره باشند ، بلافاصله پلیس را مطلع کرده و سپس سایت را مطلع می کنند. اما سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال اقدام علیه آن افراد ندارد و فقط حساب آن شخص حذف می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.