فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

نکات مهم قبل از خرید دستگاه DVR

 

برای خرید DR ، باید چند نکته را از قبل بدانید. دانستن این نکات قابلیت دوربین های مداربسته شما را بهبود می بخشد.

1. ADVR تا چه حد پشتیبانی می کند؟

یکی از مهمترین سوالات هنگام خرید این است که کیفیت DVR چگونه است و چگونه است؟ هنگام خرید ؛ باید توجه داشته باشید که هر DVR از کیفیت خاصی از دوربین پشتیبانی می کند. به عنوان مثال ، برخی از دستگاه ها حداکثر 2 مگاپیکسل ، برخی حداکثر 4 و برخی دیگر تا 8 مگاپیکسل پشتیبانی می کنند. بنابراین ، هنگام خرید ، توجه داشته باشید که کیفیت تصویر دوربین های انتخاب شده با وضوح ضبط دستگاه سازگار است.

اگر دوربین 8 مگاپیکسلی دارید ، اما dvr شما فقط تا 6 مگاپیکسل را پشتیبانی می کند. در این حالت ، تصاویر 6 مگاپیکسلی را مشاهده خواهید کرد و عملکرد دوربین شما عملاً کاهش می یابد.

2. مدت زمان ذخیره سازی دستگاه DVR چقدر است؟

هیچ یک از مدلهای موجود دستگاههای DVR از هر مارک حافظه داخلی ندارند و برای ضبط تصاویر باید یک دیسک سخت روی آنها نصب شود. هنگام خرید دستگاه DVR باید توجه داشته باشید که دستگاه از چه تعداد هارد دیسک و با چه ظرفیتی پشتیبانی می کند.

به عنوان مثال ، یک DVR 4 کاناله از یک هارد دیسک ، یک درایو 8 کاناله و 16 کاناله از یک تا دو درایو و یک درایو 32 کاناله از 2،4،8 هارد دیسک پشتیبانی می کند. DVR 64 کاناله همچنین از 8 دیسک سخت SATA پشتیبانی می کند.

به عنوان مثال ، اگر در برنامه هایی مانند طلافروشی ، بانک ، پمپ بنزین و ... از سیستم دوربین مدار بسته استفاده می کنید ، به هارددیسک های بیشتری با ظرفیت بالاتر احتیاج خواهید داشت. برای اطلاع از ظرفیت ذخیره سازی سیستم دوربین مدار بسته ، به مقاله نحوه محاسبه ظرفیت هارد دیسک با نرم افزار هایک ویژن مراجعه کنید.

3. فرمت فشرده سازی در DVR چیست؟

DVR ها تصاویر را در قالب های مختلف ذخیره می کنند. به عنوان مثال ، از فرمت فشرده سازی H.264 مدت هاست که استفاده می شود و امروزه از قالب های جدیدتر مانند H.265 ، H.265 + و. معرفی می شوند دستگاه هایی که قابلیت ضبط با فرمت فشرده سازی H.265 + را دارند می توانند تا دو برابر بیشتر از قالب های قبلی تصاویر را فشرده کنند بدون اینکه کیفیت تصویر به خطر بیفتد.

4. ورودی و خروجی دستگاه DVR چیست؟

دستگاه های D دارای ورودی و خروجی مختلفی از جمله HDMI ، VGA ، LAN ، RS485 و US هستند. برخی از آنها دارای دو خروجی HDMI یا VGA هستند که در صورت نیاز به مشاهده تصاویر روی دو نمایشگر ، بسیار مفید خواهد بود.

5. DVR پایه رک چیست؟

DVR هایی که برای سایت های صنعتی استفاده می شوند برای امنیت بیشتر بهتر است در داخل منزل نگهداری شوند. رک ها ظروف فلزی یا شیشه ای هستند و دارای ابعاد خاص و استاندارد هستند. دستگاه های DVR که با توجه به این ابعاد ساخته می شوند ، DVR های rack mount نامیده می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.