فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

مراحل واردات و ترخیص کالا از ترکیه

خرید و واردات کالا از ترکیه به مراحلی نیاز دارد که بازرگانان باید با آنها آشنا باشند. در غیر این صورت می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش ترخیص کالا به شرکت صادرات هخامنش مراجعه کنید.

برای خرید کالاهای مورد نیاز باید فروشندگان ترکیه را بشناسید. با توجه به مشکلاتی که در سال های اخیر در مورد کلاهبرداری های احزاب ترکیه بوجود آمده است ، بازرگانان باید در شناسایی و انتخاب فروشنده کالا دقت بیشتری داشته باشند. پس از شناسایی و تحقیق درباره فروشنده ، باید مذاکرات لازم را انجام دهید. این مذاکره را می توان توسط نماینده قانونی بازرگان انجام داد. مذاکره را می توان برای اطمینان بیشتر ترتیب داد.


فروشنده باید پیش فاکتور یا فرم عملکرد را تنظیم کند. در پیش فاکتور ، اطلاعات دقیق در مورد مشخصات ظاهری و ظاهری کالا ، زمان حمل و نقل ، روش حمل و نقل ، مشخصات فروشنده و خریدار و ... ذکر شده است. این فاکتور باید توسط طرفین معامله امضا شود.


تا سالهای گذشته سفارش کالا قبل از ورود کالا انجام می شد. این امر باعث ترخیص کالا می شود. اما اخیراً ، ثبت سفارش کالا مستلزم ارائه شماره رسید انبار است. به همین دلیل پس از دریافت شماره رسید انبار ، باید سفارش کالا ثبت شود.


ثبت سفارش کالا باید توسط کارشناسان وزارت بازرگانی تأیید شود. تمام این مراحل در سیستم وزارت بازرگانی انجام می شود. پس از تأیید ثبت سفارش ، ثبت اظهارنامه واردات باید در سیستم انجام شود. در این مرحله باید اطلاعات مهمی وارد سیستم شود که کالا بر اساس آن وارد گمرک شود. این اظهارنامه باید توسط کارشناسان گمرک تأیید شود.

برای ترخیص کالا از گمرک باید مجوزهای لازم گرفته شود. این مجوزها بسته به نوع کالا از آژانس ها و وزارتخانه ها صادر می شود. پس از تمام مراحل ، که خلاصه شد ، کالاها برای ترخیص کالا از گمرک آماده می شوند. در این مرحله ، یک بار دیگر صحت ثبت تمام اسناد بررسی می شود.


این مراحل بهتر است با ترخیص انجام شود. زیرا این افراد با تمام مراحل کاملاً آشنا هستند و روند کار به زمان کمتری نیاز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.