فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

قوانین صادرات و قوانین گمرک آلمان به زبان ساده

برای قوانین صادرات به آلمان ، مطابق ماده 161 قانون گمرک آلمان ، روند صادرات باید کنترل شود. این برنامه برای برنامه ریزی و نظارت بر انجمن (اتحادیه اروپا) و محدودیت های تجارت خارجی و ملی در صادرات کالاهای انجمن (کالاهایی که هنوز در اتحادیه اروپا در گردش آزاد هستند) طراحی شده است. روند صادرات کالاهای دیگر (کالاهایی غیر از کالاهای انجمن) نیز از نزدیک کنترل می شود که مربوط به روند گمرکی است که برای اقتصاد آلمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
لطفا توجه داشته باشید که صادرات کالاهای خاص نیاز به مجوز ویژه دارد. (مانند کالاهای نظامی ، کالاهای دو جانبه - نظامی و غیرنظامی)
دفتر ویژه ای برای این امر وجود دارد ، آژانس اقتصاد و کنترل صادرات آلمان (تجارت و سرمایه گذاری آلمان) ، که مجوزهای واردات را صادر می کند و اسناد را کنترل می کند ، و این مربوط به کالاهای خاص از کشورهای سوم (کشورهای خارج از اتحادیه اروپا) است. ) است. کشورهای سوم فقط تحت مجوز اتحادیه اروپا مجاز به صادرات یا حمل و نقل (برای تحویل کالا به کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای غیر اتحادیه اروپا) هستند. علاوه بر این ، ممکن است در نتیجه تحریم ها محدودیت های تجاری بیشتری اعمال شود.
قوانین و مقررات گمرک آلمان
عوارض گمرکی آلمان بر اساس مقدار cif کالا یا در بعضی موارد از نظر وزنی و ... محاسبه می شود. کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای واردات کالاهای خود به آلمان از پرداخت حقوق گمرکی معاف هستند.
این معافیت شامل فروش بین کشورهای اتحادیه اروپا است و شامل واردات و صادرات خارج از کشورهای اتحادیه اروپا نمی شود. همچنین ، حقوق گمرکی برای کشورهای خارج از اتحادیه اروپا زیاد نیست.
عوارض گمرکی و مالیات بر واردات در آلمان:
حداکثر عوارض گمرکی (بسته به اینکه تعرفه گمرکی محاسبه می شود) 150 یورو است.
عوارض گمرکی متوسط ​​(به استثنای محصولات کشاورزی)
تجارت در اتحادیه اروپا: کالاهای متعلق به یکی از کشورهای عضو کاملاً از پرداخت عوارض گمرکی معاف هستند. تعرفه برای کشورهای خارج از اتحادیه اروپا به خصوص برای محصولات صنعتی که تعرفه عمومی آنها 4.2٪ است ، بسیار زیاد نیست.
محصولاتی با تعرفه های گمرکی بالاتر
منسوجات و اقلام لباس (عوارض و محدودیت های واردات زیاد) و غذا (عوارض متوسط ​​17.3٪ و بسیاری از محدودیت های تعرفه ای ، CAP). کالاهای وارداتی از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا به نوعی مالیات گردش مالی واردات برابر با نرخ مالیات بر ارزش افزوده (19٪) کالاهای داخلی نیاز دارند.
تعرفه های ترجیحی
برای واردات از کشورهایی که موافقت نامه های تجاری با اتحادیه اروپا امضا کرده اند.
منبع: asantrading.com
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.