فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

بلفاروپلاستی چیست؟


امروزه خیلی ها از افتادن پلک خود به سطوح آمدند و به دنبال راه فراری هستند.عمل پلک یکی از همین راه ها است که می تواند به جلوگیری از افتادن پلک کمک کند.بسیاری از مردم اما علم زیادی در مورد عمل بلفاروپلاستی نمی دانند.در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که بلفاروپلاستی چیست و چه نوع عملی را شامل می شود.


بلفاروپلاستی545 نوعی جراحی داردکه افتادگی پلک را ترمیم می کند و ممکن است شامل برداشتن پوست ، عضلات و چربی اضافی باشد. با افزایش سن، پلک های شما کشیده می شوند و عضلات حمایت کننده از آنها ضعیف می شوند. در نتیجه ، ممکن است چربی اضافی در بالا و پایین پلک های شما جمع شود و باعث افتادگی ابروها ، افتادگی درب های بالایی و کیسه های زیر چشم شما شود و



علاوه بر پیرتر نشان دادن، افتادگی شدید پوست در اطراف چشم می تواند باعث کاهش دید بینایی، به ویژه قسمت های فوقانی و خارجی میدان دید شما شود. بلفاروپلاستی می تواند این مشکلات بینایی را کاهش داده و یا از بین ببرد و باعث می شود چشمان شما جوانتر و هوشیارتر به نظر برسند.


  

برای کمک به تصمیم گیری در مورد مناسب بودن عمل بلفاروپلاستی حتما با یک پزشک متخصص در این باره مشورت کنید تا بگوید که این عمل مناسب شما هست یا خیر.

خطرات جراحی عمل بلفاروپلاستی

خطرات احتمالی جراحی پلک عبارتند از:

·     عفونت و خونریزی

·     چشمهای خشک و تحریک شده

·     مشکل در بستن چشم ها یا سایر مشکلات پلک

·     اسکار قابل توجه

·     آسیب به عضلات چشم

·     تغییر رنگ پوست

·     نیاز به جراحی پیگیری

·     تاری دید به طور موقت یا به ندرت کاهش بینایی

با پزشک خود درمورد اینکه خطرات جراحی برای شما چگونه است صحبت کنید. درک آنچه در بلفاروپلاستی دخیل است و سنجش فواید و خطرات می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا این روش گزینه مناسبی است.

چگونه آماده عمل بلفاروپلاستی شویم؟

قبل از برنامه ریزی بلفاروپلاستی ، با یک جراح پلاستیک و یک متخصص چشم (چشم پزشک) یا یک جراح پلاستیک متخصص در جراحی های چشم (جراح چشم) برای دیدار در مورد:

سابقه پزشکی شما جراح شما در مورد جراحی های قبلی و شرایط گذشته یا شرایط فعلی مانند خشکی چشم ، گلوکوم ، آلرژی ، مشکلات گردش خون ، مشکلات تیروئید و دیابت را بررسی کند. پزشک همچنین در مورد استفاده شما از داروها ، ویتامین ها ، مکمل های گیاهی ، الکل ، تنباکو و داروها سوالاتی خواهد کرد

.

انتظارات شما بحث صادقانه در مورد امیدها و انگیزه شما برای جراحی به فراهم آوردن زمینه ای برای نتیجه رضایت بخش کمک می کند. جراح با شما صحبت خواهد کرد که آیا احتمال دارد این روش برای شما مناسب هست یاخیر.

قبل از عمل جراحی پلک ، موارد زیر را انجام خواهید داد:

معاینه بدنی :جراح شما یک معاینه بدنی انجام می دهد ، که ممکن است شامل آزمایش تولید اشک و اندازه گیری قسمت های پلک شما باشد.

معاینه بینایی: چشم پزشک چشم های شما را معاینه می کند و بینایی شما را آزمایش می کند. این مورد برای تأیید ادعای بیمه مورد نیاز است.

عکاسی از پلک: از چشمان شما از زوایای مختلف عکس گرفته می شود. این عکس ها به برنامه ریزی جراحی ، ارزیابی اثرات فوری و طولانی مدت آن و حمایت از ادعای بیمه کمک می کنند

.

و از شما خواسته می شود:

مصرف وارفارین (کومادین ، ​​ژانتوون) ، آسپیرین، ناپروکسن سدیAleve ،ناپروکسن (ناپروسین) و سایر داروها یا مکمل های گیاهی مرتبط با افزایش خونریزی را متوقف کنید. از پزشک خود بپرسید چه مدت قبل از جراحی نیاز به قطع مصرف این داروها دارید. فقط از داروهای مورد تایید جراح استفاده کنید.
سیگار را چند هفته قبل از جراحی ترک کنید. سیگار کشیدن می تواند توانایی بهبودی شما را بعد از جراحی کاهش دهد  .


در صورتی که جراحی سرپایی انجام می دهید ، شخصی را به عنوان همراه کنار خود داشته باشید تا رانندگی کند. برنامه ریزی کنید که کسی بعد از بازگشت از جراحی به خانه برای اولین شب در کنار شما بماند.


خلاصه مطلب

در این مطلب سعی داشتیم برای شما  درباره جراحی بلفاروپلاستی و انواع آن با شما صحبت کردیم که امیدواریم توانسته باشید از آن استفاده کنید و برایتان مفید بوده باشد.


منبع: تاپ کلینیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.