فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

تور ارزان ترکیه


در میان همسایگان ایران ، ترکیه یک یاز مهم ترین و کهنترین کشورهایی است که روابط تاریخی ، اجتماعی و فرهنگی ، پیوندهایی ناگسستنی را میان این دو برقرار کرده است. ترکیه پل ارتباطی ایران و اروپاست و بالعکس، ایران نیز شاهراهی است که کشورهای آسیایی را با ترکیه ، مرتبط می سازد. علاوه بر این جاذبه های فراوان جهانگردی که در ترکیه وجود دارد، در میزان ارتباط ان با ایران ، تأثیر شایانی داشته است.به علت واقع شدن ترکیه در بین سه دریا و داشتن سواحل زیبا و جزیره ها ، خلیج ها و بندرهای متعدد ، محلی جذاب برای توریست های بسیاری از کشورهای جهان ، مخصوصا آمریکا و اروپا است.بناهای تاریخی ، آثار باستانی ، مساجد ، موزه ها ، شهرهای قدیمی مثل استامبول تور ارزان استامبول ) و ویرانه های شهر کهن و... در جذب توریست بسیار مؤثر است.این شبه جزیره به هفت منطقه تقسیم شده است که هر کدام از این منطقه ها از نظر آب و هوا و گویش و آداب و رسوم تفاوت های تقریبا محسوسی دارند.

قیمت تور ترکیه

برای رزرو تور ترکیه با استفاده از آگهی هایی که در سایت تور وجود دارد می توانید اقدام کنید. هزینه تور ترکیه بستگی به شرایط تور، زمان سفر، نوع هتل و دیگر امکانات تور دارد.در سایت تور لیست متنوعی از بهترین های تور ترکیه و هم چنین مقایسه تور با هتل های متنوع و ایرلاین های مختلف پروازی ، تور لحظه اخری ترکیه ، تور ارزان ترکیه ، مقایسه تور در آژانس های معتبر و.. قابل مشاهده و انتخاب هستند.

آب و هوای ترکیه

ترکیه آب و هوای متنوع دارد و چهار فصل در آن قابل تشخیص است اما به طور کلی دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. در ناحیه های کوهستانی و شمالی ترکیه باران بسیار و به طور منظم می بارد ف ولی هر چه از سمت غرب به شرق می رویم از مقدار باران کاسته می شود. جنوب ترکیه گرم ترین درجه حرارت را دارد.

مذهب در ترکیه

در کشور ترکیه 80 درصد مردم سنی ، 19.8 درصد شیعه و 2/.درصد مسیحی هستند. بیشتر شیعیان در نزدیکی مرز ترکیه سکونت دارند. با وجود درصد بالای مسلمانان این کشور، قوانین و ساختارهای اجتماعی ترکیه روی اصول اسلامی پایه گذاری نشده اند، اما اسلام همچنان نفوذ خود را در جامعه حفظ کرده است.

فرهنگ و آداب و رسوم ترکیه

ترک ها بسیار خانواده دوست، خون گرم و مهمان نواز هستند و مردهای ترک تمایل دارند ساعاتی را با دوستان مردشان در قهوه خانه ها بگذرانند و تعطیلات آخر هفته با خانواده هایشان به سینما ، تئاتر و گردش بروند.

معماری ترکیه

با توجه به تسلط طولانی سلاطین عثمانی بر کشور ترکیه ، سبک معماری و آثار بازمانده از این دوره قابل توجه هستند. ایاصوفیه یکی از بناهای عظیم عصر عثمانی است که منبع الهام بسیاری از بناهای بعدی گردید. حمام های ترکی نیز در گذشته از معروفیت خاصی برخوردار بوده و معماری ویژه ای داشته اند. گرمابه اسکی کاپلیا از قدیمی ترین گرمابه های عمومی ترکیه است.

ورزش در ترکیه

اگرچه فوتبال محبوب ترین رشته ورزشی در ترکیه است ولی رشته هایی مانند کشتی ، بسکتبال، دو میدانی و مشتزنی نیز همچنان طرفداران خود را حفظ کرده است.

مناطق دیدنی تور ترکیه

  1. استامبول : در پست تور ارزان استامبول در مورد این شهر و جاذبه های ان مفصل توضیح داده شد.
  2. آنکارا : به پست تور انکارا مراجعه کنید.
  3. ازمیر: از نظر وسعت سومین شهر بزرگ ترکیه است. در گذشته این شهر ، از لحاظ تجارت و صنعت و علوم فلسفی مشهور بوده ، ازمیر از لحاظ جذب توریست در جایگاه بالایی قرار دارد. معبد آپولون که دارای ستون های بلند است که عظمت معبد را در زمان شکوفایی نشان می دهد ،یکی از نقاط دیدنی شهر است.
  4. انتالیا: در پست تور ارزان آنتالیا ، در مورد این شهر توضیح داده شد.
  5. کوش آداسی : به پست تور ارزان کوش آداسی مراجعه کنید.

موزه های ترکیه

  1. موزه آدانا : در سال 1926 تاسیس شد و شامل بخش های استان شناسی ، قوم شناسی ، کتابخانه و آزمایشگاه است. یکی از جذاب ترین اشیا این موزه ، مجسمه منحصر به فردی از یک ناخدای ساخته شده از کریستال طبیعی است که متعلق به تمدن امپراطوری هیتیان است.
  2. موزه آماسیا :در سال 1926 تاسیس شد و در سال 1961 به مسجد / مدرسه گوک انتقال یافت.
  3. موزه های شهر آنکارا: تعداد این موزه ها بسیار زیاد است و بعضی از آنها عبارتند از : موزه تمدن اناتولی ، موزه و ارامگاه اتاتورک ، موزه قوم شناسی و..
  4. موزه های شهر استامبول : موزه ایا صوفیه ، موزه قصر توپکاپی ، موزه نظامی ترکیه ، موزه هنرهای اسلامی و ترکی ، موزه پیکر شناسی و نقاشی و..
  5. موزه باستان شناسی ازمیر
  6. موزه هنرهای اسلامی ترکیه
  7. موزه های قونیه که موزه مولانا هم در این شهر قرار دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.