فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

فروش فلزیاب لورنز

خرید فلزیاب لورنز، فروش فلزیاب لورنز، خرید فلزیاب و طلایاب

باتری یو پی اس apc

باتری یو پی اس apc

باتری های از رده خارج شده یو پی اس apc

باتری یو پی اس apc

 

مفهوم “منسوخ شدن برنامه ریزی شده” هیچ جا قابل مشاهده تر از در بازار باتری پشتیبان (یا یو پی اس – منبع تغذیه اضطراری) نیست. با قیمت های دیوانه واری که تولید کنندگان برای باتری ها مطالبه می کنند، آسان است که ان را با صنعت کنسول های بازی ویدئویی مقایسه کنیم: شرکت ها به سختی باید بر روی سخت افزار بسختی سر به سر شوند (و یا شاید حتی پول از دست بدهند)… اما آنچه در داخل می رود تمام پول را می سازد. اما این مورد صحیح نیست. شرکت های بزرگ یو پی اس مانند ۶۰۰ پوند گوریلا تبدیل قدرت آمریکایی (معمولا به عنوان شرکت یو پی اس APC شناخته می شود)، مقدار زیادی پول بر روی واحدها کسب می کنند و پس از آن پول حتی بیشتری بر روی بسته های باتری یو پی اس apc “مصرفی” کسب می کنند- همانطور که شما از رویکرد بازاریابی کلی انها خواهید دید.

 

باتری یو پی اس apc شما از رده خارج شده است؟ احتمالا نه

بیایید واحد یو پی اس که احتمالا اکنون در میز کار شما قرار دارد را در نظر بگیریم. هنگامی که دیگر کار نمی کند، صرف نظر از اینکه آیا شما یک پیغام خطا دریافت می کنید یا نه، ۹۰٪ شانس وجمود دارد که باتری های apc تازه مشکل را حل می کند. گرفتن یک چراغ اخطار باتری apc، البته، یک نشانگر آشکار است. اما من اخیرا یک APC BACK-UPS XS فریتز ۱۵۰۰ ال سی دی داشتم، خاموش کردن در وسط روز بدون هیچ گونه اخطاری از کار افتاد. تنها انجا نشسته بود بوق و فلش “F01” بر روی صفحه نمایش ال سی دی می زد. یک جستجو سریع در وب نشان داد که ان معنی می داد که واحد تحت بار زیادی بود … که تعجب برانگیز بود از آنجایی که من این واحد را دقیقا با همان باری که از زمان خرید در ۵ سال پیش وارد می کردم اجرا می کردم. من می دانستم که با پشتیبانی فنی APC تماس بگیرم چه اتفاقی خواهد افتاد (همانطورکه بارها قبل انجام داده بودم)، اما تصمیم گرفتم که دوباره انجام بدهم، فقط برای تفریح.

 

• این کد خطای خاص یعنی واحد به ضربه خورده و باتری های جایگزین آن را درست نمی کند؟ انجام شد!
• دو سال گارانتی واحد موجود گذشته است؟ انجام شد!
• شما به من اجازه می دهید که این واحد را با ارسال آن به شما برای یک تخفیف کوچک بر روی یک مدل جدیدتر در قیمت خرده فروشی مبادله کنم (آنها آن را “تجارت یو پی اس” می خوانند)، ولواینکه من براحتی می توانم آن واحد جدیدتر را یکجا با قیمت کمتر در یک فروشگاه محلی بخرم. انجام شد!
• من مودبانه نمی پذیرم ، تلفن را قطع می کنم و زیر لب به شما لعنت می گویم؟ انجام شد!

 

بنابراین به جای اسقاط یک واحد یو پی اس که من واقعا دوست داشتم، بیایید فرض کنیم من حاضر به ریسک کردن و سعی در تعویض باتری هستم. گام بعدی یک سفر به ابزار پیدا کردن باتری جایگزین APC است … اگر چه این نام ان نیست. آنها آن را انتخاب کننده ارتقا یو پی اس می خوانند. درست است – آنها فرض می کنند شما واحد را ارتقا می دهید به جای اینکه باتری را تعویض کنید. در واقع، متن در بالای آن صفحه می گوید:
APC گزینه های ارتقاء و راه حل های جایگزینی باتری برای هر دو محصولات UPS در گارانتی و خارج از گارانتی فراهم می کند. لطفا اطلاعات مربوط به محصول خود را در زیر وارد کنید تا گزینه های توصیه شده را مشاهده کنید.
باز هم: گزینه ارتقاء قبل از جایگزینی باتری های ارائه می شود، حتی اگر ۹ بار از ۱۰، یک باتری جایگزین تنها چیزی است که شما نیاز دارید.

 

مطالعه  این مطلب بسیار کمک می کند

باطری یو پی اس


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.